Skip links

Blog

Help! Ik heb bijna geen aanbod meer!

De woningen gaan als warme broodjes over de toonbank. Gouden tijden horen wij de meeste mensen zeggen. Toch weten jij en ik dat het niet allemaal zo rooskleurig is op de woningmarkt. Want het aanbod lijkt wel met de dag beperkter te worden. De vraag

Dit zijn voor makelaars de voordelen van advertenties

Je kunt er als makelaar eigenlijk niet meer omheen. Adverteren op social media is het nieuwe flyeren geworden. Waar je vroeger een paar honderd of misschien wel duizend flyers door je wijken rondbracht worden nu advertenties ingezet. Dit is een stuk efficiënter, milieubewuster én tot

De perfecte social media foto gemaakt binnen 2 minuten

Als je onze nieuwsbrief ontvangt ben je al op de hoogte, maar voor goede content zijn goede visuals nodig. Vrij logisch want over het algemeen wordt niemand geïnteresseerd van wazige foto’s of video’s. Alleen, hoe maak je nu die goede visuals? Het is namelijk niet

De kunst van reviews voor makelaars

Wat doe jij voordat je ergens een product koopt of een dienst afneemt? Juist! Je zoekt op internet naar reviews om te kijken wat de ervaring van anderen is met het bedrijf waar jij iets wil afnemen. Eigenlijk best gek want waarom zou jij je

De 4 beste manieren voor storytelling

“Zodra je de voordeur opent voel je het gelijk, wat een heerlijke sfeer heeft deze woning. De ruime hal leidt je naar de woonkamer die door de prachtige ramen gevuld is met licht. Met de authentieke houten balken krijgt de ruimte extra karakter wat het enorm uitnodigend maakt

Wat zeggen jouw huisstijl kleuren over je makelaarskantoor?

Welke associaties en emoties roepen de kleuren van jouw huisstijl op? De kleuren van je huisstijl hebben invloed op het onderbewustzijn van je potentiële klanten. Zodra iemand jouw merk ziet, wordt er altijd een associatie met een gevoel opgewekt. Kleuren kunnen ook een bepaalde verwachting

Goedkoop adverteren op Facebook met maximaal resultaat

We kunnen het niet ontkennen. Maar als echte Nederlanders willen we allemaal hetzelfde. Zoveel mogelijk verdienen en daarvoor zo min mogelijk moeten uitgeven. Het liefst, als het even kan, nog gratis ook. Veel makelaars willen hierom dan ook niet adverteren op social media omdat zij

Voordelen van een marketingbureau die niemand vertelt

‘Verminder je stress’ ‘geef je social media uithanden’ ‘vergroot je onlinezichtbaarheid’ het zijn eigenlijk een beetje de standaard uitspraken die je uit de mond van een marketeer zult horen. Allemaal leuk en aardig, maar wat is nu jouw voordeel als jij daadwerkelijk jouw social media

De beste vastgoed social media tips voor 2023

Ben jij ook vastberaden om komend jaar als makelaar nog verder te groeien? Dan ben jij niet de enige. Ook jouw concurrenten zullen er alles aan doen om volgend jaar nog meer klanten te helpen bij het aankopen en verkopen van woningen of bedrijfspanden. Wil

Deze website gebruikt cookies om jouw ervaring te verbeteren.