meer aanbod in een beperkte huizenmarkt

Help! Ik heb bijna geen aanbod meer!

De woningen gaan als warme broodjes over de toonbank. Gouden tijden horen wij de meeste mensen zeggen. Toch weten jij en ik dat het niet allemaal zo rooskleurig is op de woningmarkt. Want het aanbod lijkt wel met de dag beperkter te worden. De vraag is enorm maar de hoeveelheid mensen die van hun woning af willen is nog nooit in verhouding zo klein geweest. Er is een heel erg beperkt aanbod. Hoe ga jij er dan voor zorgen dat die ene klant die wél zijn woning gaat verkopen dat via jouw makelaardij doet? Wij hebben een aantal opties die jouw kans op meer aanbod gaan vergroten.

Beperkt aanbod? Blijf posten!

Wij zien het nog te vaak. Makelaardijen die enkel op hun social media het woonaanbod posten. Nu weet jij, als je onze social media kanalen volgt, dat voor het aantrekken van meer volgers en nieuwe klanten je een goede contentmix moet hebben. Hiermee bedoelen wij dat je niet alleen je aanbod post, maar ook interessante informatie voor jouw volgers. Want wat als je nu door het beperkte aanbod even niets meer te plaatsen hebt? Dan zou dat betekenen dat jouw social media ook gelijk stil ligt. Misschien klinkt dat in jouw oren niet als het einde van de wereld het komt vaak voor dat potentiële klanten makelaars uitsluiten als zij zien dat er voor een lange periode niets met hun social media is gebeurd. Dat wil jij hopelijk voorkomen. Blijf daarom altijd posten. Oók als je geen aanbod hebt. 

Start met adverteren

De tijd van achter je bureau zitten en wachten tot er klanten binnenkomen is voorbij. Wil jij meer aanbod? Dan is het tijd voor actieve actie. Oke, misschien niet enorm actief maar wél tijd voor actie. Om te zorgen dat jij een groter aandeel krijgt op een markt met een beperkt aanbod, is adverteren een hele goede uitkomst. Hiermee zorg je dat jouw ideale doelgroep jou vaker voorbij ziet komen. Zo vergroot jij jouw naamsbekendheid en zorg je ervoor dat je een stuk eenvoudiger aan die zeven contactmomenten komt. Als makelaar een advertentie instellen doe je heel eenvoudig via 4 stappen: 

1. Kies jouw ideale doelgroep 👨‍👩‍👦 
2. Kies de regio waarin jij werkt 🏠
3. Kies een budget 💰
4. Starten maar 🟢

Juist nu is het vergroten van je naamsbekendheid en online zichtbaarheid de key voor het binnenkrijgen van nieuw aanbod. 

Nu is het allemaal zelf uitvoeren en onderhouden van je social media vrij veel werk. Vooral als je druk bent met andere werkzaamheden die jij als makelaar hebt. Maar om jouw aanbod te vergroten is social media stoppen geen optie. Gelukkig heb je wel de mogelijkheid om hulp in te schakelen. Speciaal daarvoor hebben wij content pakketten die al het lastige social media werk voor jou uit handen nemen en jouw kans op nieuw aanbod vergroten. Goede social media is niet meer iets dat je wilt, maar eigenlijk iets dat je moet als makelaar. 

d

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Aenean commodo ligula eget dolor. Aenean massa. Cum sociis ultricies nec